Bra dag!

Kl 8.30 började vi med en ergonomi lektion i skolan. Den slutade 9.30, rolig lektionen men extremt skönt att sluta tidigt. 

Sedan blev det dötid några timmar i stan. Inte det roligaste men det fungerade. 

Red första lektionen kl 17 på Merlot "Lotta", vilken liten häst! Otroligt söt och rolig. Min smak på häst helt enkelt. Fortsatte med Mick och han gick super med sitt nya bett. Laura var oxå riktigt fin! 

Gjort lite nytta nu på kvällen-läxa. Skönt att ha börjat på hemtentan nu iaf! 

I morgon runt 8.00 ska jag hoppa mina 2 busar och även Breeze. Hela ridhuset är ledigt och jag har tänkt att bygga en liten bana som passar alla 3 bra. Riktigt roligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0