Lycka


 
Total lycka när man får sitt första riktiga pris med sin nya storhäst. Man blir så taggad till nästa år. Tänk vad vi kommer äga på banan när vi lär oss att fightas till 100% men varandra. Galet! 


Total lycka när jag vann LA i somras. Jag var sist ut, ingen hade gått felfritt. Går in och gör en klockren runda. Detta är den bästa vinsten i år. Laura är helt underbar och nästa år kör vi sista året ihop och vi kommer köra på som aldrig förr. 


Jag har de två absolut finaste hästarna i mina ögon. Är riktigt taggad till 2014. Tävlingsåret kommer bli grymt. Jag ska satsa ännu hårdare med mina 2 bästa vänner. Michigan och Ballinaclogh Laura är mina fina hästar, Gud va jag älskar dem! ❤️

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

Laura är så himla fin! :)

2013-12-18 @ 11:57:14
URL: http://lisafager.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0