Lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick två konserter och köpte en storhäst.

 

Hur har ditt 2013 varit?

Upp och ner, både bra och mindre bra. 

 

Blev du kär i år?

Ja

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

10 juni

 

Vad är din största framgång 2013?

I skolan klarade matten med glans under nationella. Och vinst KM på Mick. Kom med i talang till topp.

 

Bästa köpet?

Mick helt klart!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mina hästar! Haha ganska så säkert på det ;)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag kom med i talangsatsningen. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wrecking ball av Miley Cyrus.

 

Vem har du umgåtts med mest? 

Bella, min familj.

 

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Ja

 

Vart reste du under 2013?

Lite överallt i Sverige. Till Mallorca. 

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Jag har allt jag kan önska mig. Mer framgångar. Fler timmar på dygnet skulle jag oxå vilja trolla fram. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Tävlade på morgonen. Blev irriterad på dagen. Var med min familj. 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att de personerna jag saknar hade stannat. 

 

Vem saknade du?

Några.

 

De bästa nya människorna du träffade? 

Lätt Elin Lund. 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Träna ännu hårdare. Leva fullt ut. 

 

 

 

 

Lånad av nellieberntsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0