Lever

Hejsan alla glada! 
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har faktiskt inte dåligt samvete, har helt enkelt inte haft något vättigt att skriva! Men roliga saker har det iaf hänt!
 
I fredags hoppade jag ju mina busar och Breeze. Det gick himla bra. Men Mick ska inte gå på det bettet jag hade då. Det blir big no! Annars har det inte hänt så mycket inom ridningen. Har börjat trappa ner dem en hel del så de fick gå lugnt i helgen och vila idag. I morgon blir det lite lugnt igen! Känns skönt för dem att få vila snart. Lauras säsong har varit lång! 
 
Alla mina mål och planer sätts och tävlingar ska kollas upp! 2014 är nära och vilket år det ska bli! 
 
Jag har aldrig sagt att Laura är som alla andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0