Julkänsla

Jag börjar äntligen få lite julkänsla, mysigt. Synd bara att snön är påväg bort. 

Åh vad jag vill rida hela tiden. Håller på att trappa ner mina hästar en hel del då jag inte bara kan ställa av dem med topp kondis. Självklart ska inte all kondis bort bra toppen på det hela. Mina hästar förtjänar helt vila om 12 dagar. Lauras år har vart bra och hårt, hon om någon förtjänar den! 

Men bara för att de vilar så betyder det inte att jag vill det. Ska rida Breeze en hel del i vinter vilket passar bra. Sedan har jag 2 gånger kvar på torsdagar. Hoppas få rida fina Lotta där. Sedan har jag även ett hårt pass för Marianne kvar oxå. Så än är det inte över för min del. Tur det;) 

Men när jag kommer ha en hel vecka vila i vinter och 1 vecka med bara skritt och uteritter så kommer jag ha massa dötid över. Där är det tänkt att jag ska plugga till körkortet och göra en del läxa som jag inte tagit igen sedan skadan. Så plugg/äta/vila lov blir detta jullov. 

Nej nog om detta nu. Godnatt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0