Julen närmar sig.

Det gör oxå mina hästars vila. Men helt ridfri blir jag inte på lovet. Ska rida Breeze lite och även Lotta! Ska bli himla roligt då Lotta är en ny liten favorit häst. Riktigt fin och gullig! 
 
Tyvärr har jag inggen julkänsla alls. Lite tråkigt med tanke på att jag fortfarande är frisk och det är 4 dagar kvar till jul. Peppar, peppar ta i trä! De senaste 3 jularna har jag varit riktigt sjuk. Förra julen låg jag till och med på akuten, bra tur. Ganska tragikst faktiskt, haha! Men i år så ;)
 
Jag är mer än taggad för 2014 just nu. 2013 har varit upp och ner kan man minst säga. Allt började bra. Gick bra med Laura och Linnea tog över Musse för att jag skulle köpa storhäst. Då hittade jag Michigan. Vilket var ett så otroligt bra val. Kommer ha så roligt med denna underbara kille! Sommaren var inte den bästa i väldshistorien. Många flyttade och jag miste en som fanns nära mitt hjärta. Det gjorde att jag kom ännu närmare min bästa Isabelle. Hösten har varit desto bättre. Allt flöt på i ridningen och jag fick det otroligt roliga beskedet om att jag blev uttagen till Talangsatsningen 2013/2014. Hur kul som helst.
 
Vintern har också vait bra. Träning och träning har gett reslutat. Som sagt är otroligt taggad till 2014. Tävlingarna kommer bli grymma och jag ska satsa ännu mer. Jag kommer börja mitt sista skolår. Kommer fylla 18. Kommer skaffa körkort och så mycket mer. Ni hör ju! Ett toppenår helt enkelt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0