Tråkigt...

Ojojoj. Nu när skolan börjar så har det blivit riktigt tomt här. Det är endast för att jag gått upp, fyllt huvuder med saker ifrån skolan, vilat när jag kommit hem, åkt till stallet och sedan bums i sängen. Jag är helt enkelt slut i kropp och huvud. Det blir alltid bättre senare när man kommer in i allt.
 
Som jag skrev tidigare idag så ska jag iväg och hoppa båda mina busar. Ska bli riktigt roligt som alltid på Lottas träning- dom är bäst! Om mamma filmar kommer det ut här så fort det finns tid. Blir även sammanfattnig om allt senare. Ska även se till att lägga in filmen från när jag hoppade Laura senare oxå.
 
Båda kusarna har gått fint. Laura ligger något på + sidan just nu då hon bara briljerar. GULDPONNYN. Obeskrivlig helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0