Super dag!

Åh den här dagen har bara vart bäst. Bra dag i skolan. Älskar mina vänner. Slutade tidigt och åkte med mamma till lagret och kollade kläder. 
 
Åkte sedan till stallet. Red lektion från 17.00-18.00 för bästa hemmatränaren Kati. Super duktig och har saknat att rida för henne mycket. Hon är så himla duktig. Red Gladys och det gick suveränt, verkligen. Himla kul. 
 
Där efter red jag min lilla Mick. Han var oxå så fin så kände mig som en prinsessa där uppe. Så taggad till i morgon. Åh!!
Sedan red jag min bästa häst någonsin Laura. Hon är ju bara bäst. Så jäkla bra. Hon har äntligen växt upp. hoppade henne och hon verkligen flög över 120cm som om det vore 50cm. Helt galet. Hur långt kan hon gå?! Film kommer sen. 
 
Sedan körde jag hem utan några som helst problem. Fått in känslan i körningen nu. Äntligen!!
 
Helt enkelt en super duper toppen dag. Är så lycklig just nu. Sån skön känsla när allt bara är så himla bra. 
 
 
Två bilder från filmen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0