Nytt

Köpte ett nytt fint träns till Mick idag. Han får ha detta hemma till det 3-delade bettet.


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

Svar: Min blogg är ju inte så stor hehe! Men jag har bloggat sedan 3-4 åt tillbaka så jag har väl samlat på mig lite folk som läser typ? Jag har länkat ganska mycket i facebookgrupper men det är först nu i maj som statistiken gick upp mer än vanligt och sen har den bara stannat där! Sen tror jag det är många på ridskolan som läser min blogg, sen vad jag vet är det föräldrar till kompisar som läser hehe :D

Svar: Okej! Så det är slit helt enkelt. Bara att börja nu haha! :)
Mathilda Angelini

2013-08-16 @ 22:32:46
URL: http://lisafager.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0