nytt, nytt, nytt

Nästa år får jag inte längre tävla i mina schabrak som har en logga som är större än 6cm. Det är den nya regeln i TR. Tyvärr så har alla mina schabrak förutom mitt Anna Scarpati en logga som är större är 6cm.
Synd tycker jag då jag älskar alla mina fina schabrak. 

Om ju får säga mitt så tycker jag att det är en riktigt onödig regel i TR. Visst jag kan förstå tanken med att alla sponsorer ska synnas men snälla att ha en regel om att man inte få ha loggor är väl ändå att gå för långt? Men det finns inget att göra åt saken. Det blir inte bättre av att gå och älta detta. Bara att acceptera läget. 
Så i vinter måste min schabrak samling förnyas med schabrak utan loggor. Som sagt så älskar jag Christina sport och Anna scarpati schabraken så blir väl 2 nya av dem. 
 
Kanske inte va sån dum regel ändå nu bär jag tänker efter. Då har jag en bortförklaring till att jag måste köpa nya fina schabrak. *blink* 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0