Lång dag.

Nu har jag kommit hem och öppnat upp min dator. Har varit igång hela dagen. Åkte till stallet vid 10.00. Red Laura ett mördarpass (jag) i ridhuset och mick på åsen och hoppade stock. Så skönt. Fixade allt i stallet. Cyklade hem igen... Böt om till "vanliga" kläder. Åkte tillbaka till stallet för att kolla på clinic för Arnold. Åkte sedan direkt från clinicen till stan. Käkade och var på bio. MYS. En bra dag helt enkelt.
 
Clinicen var super lärorik. Mycket nya idéer och massa ny energi att käpa ännu hårdare. Arnold säger en del riktigt kloka ord kan jag säga. Morgondagens pass är alltså redo och klart. Mick ska få kämpa hårt! Laura rids ut så hon får sträcka på sig.
 
Ska med mamma och pappa in till stan. Köpa chaps antagligen. Långa till vintern. Blir skönt att slippa frysa.
 
Händer inte så mycket mer i morgon. Ganska lugnt ändå. Skönt de oxå ibland. 
 
 
Min andra halva. Vad skulle jag göra utan dig? Min fina, fina, bästa vän ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0