Känslan Är Otrolig

Att varje dag vakna upp och ha ett mål. Att varje dag vakna upp och veta att någon väntar på dig. Att varje dag vakna upp och kämpa. För mig är det en otrolig känsla. 
 

Jag tänker ofta på hur mitt liv skulle sett ut utan mina hästar. Vad hade jag då gjort? En sak är säker. Jag hade haft en massa tid över. För jag spenderar minst 3 timmar varje dag i stallet 365 dagar om året. Varje dag stiger jag upp med drömmen om att bli bäst. Varje dag stiger jag upp och vet att någon behöver mig. Och varje dag stiger jag upp för att kämpa för det jag brinner otroligt mycket för. Och än en gång, det är en otrolig känsla. 
 
Hästarna och det sociala i stallet ger så mycket. Kärlek. Det är så svårt att försöka skriva ner mina känslor här på datorn. För dem går inte att beskriva. Det är bra total ren lycka. Jag har börjat säga dessa meningar om och om igen inom mig varje dag. För det är så sant. 
 
 
 
"If you can dream it, you can do it."
 
"Alla våra drömmar kan gå i uppfyllelse, om vi har modet att hålla fast vid dem."
 
"The mind is everything. What you think you become." 
 
 
 
Alla borde få känna denna känsla som jag har inom mig! Att varje morgon gå upp och tro och veta att man kämpar för något otroligt. Alla människor borde ha en dröm som blir sann. Alla borde ha modet att drömma sig bort och tro på det man älskar att göra. 
Jag kommer tänka varje dag att jag kan. För hur vi tänker styr hela vårt liv. Och ifall du kan drömma det varje dag så kan du självklart göra det. Bara kämpa och säg "Watch me". 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0